Proč kontaktovat svého obchodníka

Ve světě moderních technologií není jednoduché se v široké nabídce všech těch výrobců vyznat, a pro sortiment Supermicra to platí dvojnásob. Jistě si řeknete - potřeboval bych někoho, na koho se můžu obrátit, někoho, kdo je v dané problematice kovaný a kdo je schopen mi poradit i s těmi složitými detaily.

My z našeho obchodního týmu vám naprosto rozumíme. Dali jsme dohromady drobný seznam, proč na přímo kontaktovat svého specialistu.

 

  1. Náš specialista je zkušený a poskytne vám plnou pre-sales podporu - pomůže vám rozuzlit všechny ty chytáky, na které byste mohli narazit, ověří vám kompatibilitu jednotlivých dílů a zajistí vždy tu nejlepší dostupnost od více než deseti z našich "core" dodavatelů. A co je nejdůležitější - pomůže vám nezapomenout objednat často opomínané komponenty.

 

  1. Náš specialista je tu pro vás. Rád se s vámi osobně sejde a pomůže vám rozplánovat další projekt. Od malého serveru po kompletní CEPH řešení. Vždy vám poradí, jakým směrem se dát a jaké kroky podniknout k dokončení i toho nejsložitějšího projektu. V případě, že máte vizi jak na to a máte zhruba vybrané komponenty - specialista odhalí potenciální nedostatky dané konfigurace. Váš obchodník pochopí vaše potřeby, dokáže se sžít s vašimi potřebami a porozumí vám. Osobní vztah se zákazníkem je to, na co my, Anafra, cílíme v prvé řadě. Máme o vás zájem a nenecháme vás tápat. Vaše dotazy nezůstanou viset na zákaznické lince.

 

  1. Vždy má přehled o dostupnosti a naskladnění komponent a je to ta správná osoba, které se zeptat na stav expedic a vašich zakázek. Váš obchodník je schopný nabídnout individuální cenu. Denně bojujeme s cenami konkurence - a co je důležité - jsme o krok před ní.

 

Jsme tady pro vás, ať už se jedná o drobnost či velký projekt, jsme vždy k dispozici a rádi vám poradíme telefonicky, e-mailem, nebo se s vámi rádi sejdeme osobně.

 

Kontakty na obchodníky