Přihlásit se
Přihlášení

Česky
  • Slovenština
  • English
  • Polski
  • Hungary
  • USA
CZK
0
0 Košík je prázdný

Home Office a vzdálené připojení zaměstnanců z domova k firemním datům

Aktuálně firmy opět řeší možnost připojení zaměstnanců z domova k firemním datům a to jak k informačnímu systému, tak dokumentům. Problém s připojením může být způsoben řadou faktorů a u každé firmy mohou být jiné. Níže popisujeme nejčastější výzvy a přinášíme tipy jak je řešit.

Problémy, které firmy řeší

  1. Pomalé připojení na straně firmy a to buď z důvodu zastaralého serveru nebo pomalé konektivitě.
  2. Úplná absence vzdáleného připojení, které by umožňovalo práci z domova.
  3. Nedostatečné zabezpečeného vzdáleného připojení.
  4. Nedostatečná integrace komunikačních prostředků.
  5. Nemožnost se bezpečně připojit k firemním dokumentům z domova a jakéhokoliv zařízení — ať již s ohledem na hardware nebo nedostupnost internetu.

Jsme ANAFRA. Servery, sítě i cloudová řešení pro vzdálenou správu jsou náš denní chléb již od roku 2006.

Nyní jsme zde i pro vás, abychom přišli s návrhem nejvhodnějšího řešení uvedených výzev i ve vaší společnosti. Konzultace přerodu společnosti na vzdálený přístup nabízíme na telefonním čísle +420 773 745 715 zcela zdarma. Zaplatíte pouze za samotnou realizaci, pokud se pro ni ve spolupráci s námi rozhodnete.

Nejen pro tyto problémy najdete řešení díky konzultaci s profesionálem

V rámci první vlny COVID-19 jsme řešili desítky požadavků na bezpečnézpřístupnění firemních dat zaměstnancům, ať již pracují odkudkoli. Několik takových případů popisujeme níže. Pokud je tato problematika aktuální i pro vaši společnost, kontaktujte nás pro bezplatnou konzultaci na e-mailové adrese obchod@anafra.cz nebo telefonním čísle +420 773 745 715.

Zákazník se serverem uvnitř firmy řešil, aby se zaměstnanci na Home Office připojili k účetnímu programu Pohoda. Vzhledem ke stáří fyzického serveru a dostatečné rychlosti konektivity do kanceláře jsme celé prostředí virtualizovali. Vznikl tedy virtuální privátní server v našem cloudu, na kterém se provozuje jak serverová, tak klientská část IS a uživatelé se připojují  přes vzdálenou plochu (RDP). Tímto, jsme také vyřešili zálohování informačního systému, které neměl zákazník řešené optimálně.

Výrobní firma s řadou serverů a mnoha desítkami uživatelů řešila přístupy dle definovaného oprávnění. Ve firmě byla již zavedená optika, proto jsme mohli navýšit kapacity stávajících terminálových serverů a zvýšit výkon/počet konkurentních připojení k VPN. Zároveň jsme implementovali a proškolili Microsoft Teams pro komunikaci mezi zaměstnanci a klienty. Implementace Microsoft Teams zahrnovala vytvoření hybridního Active Directory pro jednotnou správu uživatelů a vytvoření hybridního exchange pro konsistenci dat mezi Microsoft Outlook a aplikací Microsoft Teams.

Obchodní společnost využívala mnohdy tradiční uložení firemní souborů a jejich sdílení pomocí sdílených složek ve Microsoft Windows, které nefunguje, pokud uživatelé pracují z domu a jsou tedy na jiné síti. V tomto případě jsme využili jednu z mnoha funkcí Nextcloudu a to synchronizaci souborů mezi počítači a samotným Nextcloud serverem. Důležité je, že se nejedná o tzv public cloud řešení (Google, Dropbox, Box a další), ale data jsou uložena na serverech v naší infrastruktuře čímž je zaručeno, že k datům máte přístup pouze vy.

Pokud je tato problematika aktuální i pro vaši společnost, kontaktujte nás pro bezplatnou konzultaci na e-mailové adrese obchod@anafra.cz nebo telefonním čísle +420 773 745 715.




Change geographic locations?

Based on your location we recommend switching to our US site to receive better prices for goods and shipping as well as faster shipping.

1