Jak správně reklamovat

První krok ...

Pro úspěšné přijetí reklamace je potřeba znát některé údaje jako je výrobní číslo (SN/PN), číslo faktury, či dodacího listu.

Odeslání vadného zboží
Reklamované zboží s můžete spolu s fakturou/dodacím listem přinést na naši prodejnu nebo jej zasílejte na adresu:

ANAFRA s.r.o.
REKLAMACE
5. května 63
140 00 Praha 4


Reklamační oddělení ANAFRA s.r.o.

Zde najdete nejčastější dotazy
Co potřebuji k reklamaci zboží?
  • Nákupní doklad nebo jeho kopii (faktura nebo prodejka, nikoliv informace o zakázce!)
  • kontaktní údaje zákazníka, popis závady atd.
  • vadné zboží včetně všech jeho součástí v adekvátním obalu (antistatický pytlík, měkké výplně atd.)

    Jak dlouho bude reklamace trvat?
    V případě zjištění závady bezprostředně po nákupu bude u většiny zboží toto vyměněno na počkání. Ostatní zboží bude testováno a opraveno (resp. vyměněno) v co nejkratší lhůtě na základě rozhodnutí reklamačního technika.

    Mnou sestavené PC nepracuje správně
    V případě nákupu jednotlivých komponent se předpokládá zákazníkova znalost problematiky hardware a software, tzn. zákazník reklamuje pouze vadné komponenty (nikoliv celé PC). Neoprávněné reklamace budou účtovány dle platného ceníku.

    Vrácení zboží do 14 dnů
    ANAFRA s.r.o. svým zákazníkům poskytuje v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů (tzv. MoneyBack) .

    „Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14-ti dnů od obdržení zásilky veškeré zboží ze sortimentu obchodu www.smicro.cz

    Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zaslány zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 30 dnů.

    Podmínky pro vrácení peněz
    1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
    2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
    3. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
    4. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
    5. V případě software s obsahem autorského díla nesmí být zboží vůbec otevřeno. Jedná se zejména o software.

    Náhrada nákladů v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy
    V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, které uvádí, že dodavatel má při odstoupení spotřebitele od smlouvy právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, může být v takovém případě zákazníkovi od vrácené ceny výrobku odečtena (započtena) finanční částka vynaložených nákladů podle následujícího orientačního sazebníku:
  • Otestování funkčnosti zboží: 300,- Kč/hod bez DPH (dle skutečného času potřebného na testování daného výrobku)
  • Vyčištění zboží: 100,- Kč/hod bez DPH (dle skutečného času potřebného na provedení úkonu)
  • Nákup náhradního obalu: 50,- až 1000,- Kč bez DPH dle skutečné fakturace obalu od dodavatele, výrobce (pouze v případě, že původní obal bude vrácen silně poškozený nebo nebude vrácen s výrobkem vůbec)
    Náhrada nákladů za otestování zboží se týká zejména zboží elektronického a mechanického charakteru. Náhradu nákladů spojených s vyčištěním zboží a nákupem náhradního obalu může každý zákazník eliminovat svým odpovědným přístupem v rámci vrácení koupeného zboží.